poniedziałek, 13 lutego 2017

Bransoletks Caprice - elegancja, urok, wdzięk...

Jakiś czas temu zachwyciły mnie bransoletki caprice... Piękne, eleganckie - wydawały się dość trudne do zrobienia. Znalazłam tutorial Anety Majewskiej na stronie kadoro (tutorial) - ale nadal nie miałam odwagi jej zrobić. Ostatnio poznałam Bognę, która "plecie" piękne bransoletki, naszyjniki, pierścionki z koralików. Jej prace znajdziecie tutaj. Bogna zachęciła mnie do zrobienia pierwszej caprice, dzieliła się swoją wiedzą i umiejętnościami, dawała wskazówki, pokazała jakie materiały najlepiej się nadają na bransoletkę. Dzięki jej radom powstał pierwszy komplet w kolorach złota i czerni,  Niestety zdjęcia nie oddają ich czaru (nie jestem dobrym fotografem :))








2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :)... dzięki Tobie powstała, bo wcześniej podziwiałam z daleka, ale nie miałam odwagi zrobić :)

      Usuń