wtorek, 25 października 2016

Reniferki "Rudolfinki" na święta...

Do świąt jeszcze dwa miesiące, ale szał na ozdoby świąteczne powoli się zaczyna... Postanowiłam w tym roku w końcu zrobić coś i dla siebie. W latach ubiegłych wszystkie szydełkowe gwiazdki, aniołki, dzwoneczki poszły w ręce przyjaciół, a mnie nie zostało nic i nie było już czasu na zrobienie kolejnych, więc w tym roku zaczynam z dużym wyprzedzeniem. :) Na maszynie jeszcze nie bardzo umiem szyć, ale mam postanowienie, żeby się nauczyć. A jak wiadomo ćwiczenie czyni mistrza, więc postanowiłam ćwiczyć. Dziś powstały więc pierwsze ozdoby uszyte na tym zacnym sprzęcie... Efekt... całkiem zadowalający. Kolejne będą jeszcze ładniejsze, mam przynajmniej taką nadzieję :). Obok reniferków "Rudolfinków" z resztek powstało jedno serduszko.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz