czwartek, 2 stycznia 2014

początki...

Początki bywają trudne... moje również. Od jakiegoś czasu myślałam o tym aby założyć bloga o tym co mnie interesuje, czym zajmuję się w wolnym czasie - czyli o wszystkim i o niczym :).
Ta myśl dojrzewała i dojrzewała - tym bardziej że wszyscy teraz prowadzą blogi :). Co jest oczywiście pozytywne, bo dzięki temu można znaleźć wiele wzorów, inspiracji dla tego czym sami się interesujemy. W Internecie znajdujemy wiele wspaniałych tutoriali, z których i ja korzystam. Właściwie wszystkiego można nauczyć się z Internetu. Oczywiście nie jest to tym samym co bezpośredni kontakt z osobą - szczególnie osobą tworzącą, która potrafi przekazać nam tajniki swojej pracy, pokierować, kiedy czegoś nie potrafimy zrobić, poprawić :), ale kiedy nie mamy dostępu do takich osób warto korzystać z ich nauk właśnie z Internetu. Moje początki w niektórych dziedzinach są nieporadne, ale podobno "ćwiczenie czyni mistrza". Do mistrza mi daleko, pewnie nigdy nim nie będę, ale i tak cieszę się jak dziecko kiedy nauczę się czegoś nowego, a szczególnie wtedy kiedy zaczyna mi wychodzić...
W tym właśnie miejscu postanowiłam się chwalić - tak właśnie chwalić, bo czasem trzeba się pochwalić - tym co zrobię, czego się nauczę.
A jak z tym wyjdzie - no cóż tego i ja nie wiem :). Wyjdzie jak wyjdzie... Czas pokaże :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz